Saturday 3 December 2011

iera tak marah kan b :)

Assalamualaikum :) hai semua ? sihat ?
mulakan hari korang dengan senyuman walaupun ada masalah yang datang :)
firstly,aku nak cakap yang aku bukan budak sekolah lagi..#HAHA,bajet laa kau iera !
alhamdulilah,SPM sudah tamat :) happy sangat weyh..heee :) tak yah bangun pagi-2
pergi sekolah dah..HOHO !

actually,aku nak kongsi cerita dekat dalam blog nie sebab blog nie dah macam diari aku dah..
kesah?HAHA :) okay-2,kembali pada title aku dekat atas tu..hurm :)
actully,nak story pasal boyfie aku..


                                       
nampak kan gambar dekat atas nie,aku rindu sangat dengan dia nie..nanti 3month tak jumpa..
tunggu ambil result baru jumpa dia:(..okay-2,actually aku terasa something dengan dia,dia ingat aku marah dia..aku tak marah just terasa je dengan dia..sorry ehy b..ILY <3
iera sayang sngat dengan b..taknak hilang b:( . b faham kan ? b pun selalu cakap ngn iera mcm tuh kan? :)
dah la tuh perkara yang dah lepas tuh kita lupekan ehy sayang :)
baru-2 nie kitorang ada berkelahi kejap pasal facebook..than,aku mengalah and die suroh aku off account..
kongsi facebook dengan die jee..aku buat sebab aku sayang..tapi,aku tak tahu dia macam mana pulak kan?
aku tahu,dia ikhlas..tak lama lagi dah nak berjauhan kalau boleh aku taknak gaduh-2 lagi..penat aww :(


cer tngok picture at atas niee..senyum je kan ? kalau boleh kan b,iera nak kite selalu senyum macam niee jee..
rasa bahagia sangat..time nie nak suroh nizam snap,kite belum sedia,die da snap tuh yang jadi gambar candid tu..hehe:)..time niee,dia cakap at aku,die suka tngok aku ceria:) :) hee..aku seorang yang ceriakann? hee
kayh laa , tuh jee ....

                                         KBhaii:)

No comments:

Post a Comment