Friday 9 December 2011

bantal buchuxx :)

Assalamualaikum blogger :)
start your day with a smile okay :)
aku suka senyum walaupun aku ada masalah,sebab aku rasa dengan senyum dapat hilangkan tensyen yang ada pada kita :) korang semua sihat tak? harap-2 sihat laa erk..aku nie tak berapa nak sihat,tiba2 badan panas,pening yang teramat..tapikan,aku ada orang yang take care pasal aku..dia paksa aku makan ubat sampai la aku rasa nak termuntah..HOHO!

okay-2,kembali pada title diatas..#wahhh..skemanye kau iera :)
BANTAL BUCHUX? haa..mai sini aku nak story mory dengan korang..hee
malu laa puloxx :)..hee..gedix laa pulak kann?HAHA :)
kan tamat sudah zaman persekolahan?so,semuanya busy dengan jadual harian luar kan?
aku pun tak lama lagi nak kerja,nnti jarang laa nak online,nak update blog semua:)

actually,super fruit heart aku dah balik johor..3 bulan?agak-2 lame tak?bagi aku SUMPAH lame gegilerr weyhh.. :( rinduuu gilerrrrr..tapikan,die ade tgglkan bantal buchux die untuk aku..heeee :)
dah bau masam macam bau die daa..takpe,aku tak kesah punn..jnji dapat lepas rinduu..heee :)


okay..ignore kan muka aku..tengok tuh,heee..best dapat peluk..HOHO! iera rindu awak laa b :(
baru sehari b tgglkan iera..dah rindu tahap gampang..kaki aku kene kaca,die punye risau macam aku kene gigit dengan anjing jee.."AWAK NIE KAN SYG,B BARU TGGL AWAK BERAPE JAM,DAH KENE"
itu baru sikett..belum dengar die bebel macam LRT tuhh..fuhh!lagi syokk aku dengarr:) heee...ILY <3



spongebob tuh aku punye dah koyak kaki nyee..sebab die tarik berebot dengan aku..HAHA
#b..iera sayang sngt dengan awak b..iera taknak hilang awak..iera takleyh tanpe b..rase zero hidup niee..
iloveyou..khairul Afifi <3 Norazirah..khaiERA forever :) KBhaii :D

No comments:

Post a Comment