Friday 18 November 2011

kawan , adik dan semuanya :')

Assalamualaikum semua :D
lame aku menghilang kan diri kan ? busy SPM laa . HOHO !
okay , okay . hari niee nak story pasal someone niee .
nak tawu sape ? ini laa dyee . hee . comel kann ? korang jngn menggatal nak ngorat die .
die daa ditaken by : CAPITAL S :D


Name die NUR ZARITH ATIQAH ZAINURAIN 
Umor die 16 tahun . HAHAHA . umor kecik , hati dewasa . hee :D
chill zarith :D , aku dengan die daa mcm adek beradek walaupown , baru jee kenal dan rapat dengan die tahun lepas . dari tahun lepas , nak dekat due tahun , agak lame jugak kan ? kalau nak tahu laa , die niee sorang yg peramah , baik bagi aku , suke senyum sebab aku cakap kat dye , walau besar mane masalah yg dtg , still kene senyum . kitorg niee , selalu gak laa share2 problem .
dyee ckap an , an , an , dye sayang kat aku . "zarith , akak pown syg kat zarith :D"
hee . nak ckap tuh jee . kalau dye ade masalah dye selalu story kat aku .
nak tahu sebab ape ? tak yah tawuu laa . HAHA . kurang asam kann ?
kalau dye gadoh ngn ehem2 dye pown , dye akan story kat aku .
senang cter , everything laa an . korang jngn rampas dye dari aku oke ?
aku sayang kat dyee , aku tak de adek . so , tak salah an klau aku anggap dyee sbgai seorang adek .
okay , aku jiwang tibe2 , HAHAHAHA !
                                                               KBhaii :D
                               

2 comments: