Saturday 3 December 2011

terima kasih banyak-2 awak :)

Assalamualaikum blogger :)
mulakan dengan senyuman okay sayang semua :)
hee..aku rasa bahagia sangat ni..kenapa?nak tahu ke?
alaa...kite malu laa..HAHA..#gedix laa kau iera..!
takde lah,sabar lah aku nak story lah ni..
semalam kan ? kan ? kan ? kan ? hee :)
aku takleh tidur than,bergayot lah dengan super fruit heart aku..
dah lama-2 gayot uh,baru terasa mengantuk..than,die nyanyi kan untuk aku..
SUMPAH aku rasa bahagie sangat :) thanks b..iloveyou more than words honey :)
die nyanyikan lagu takan pisah eren..terkedu aw aku dengar..hee:)
lagu yang dekat bawah ni laa die nyanyi..lain macam aku dengar kenape die nyanyi lagu ni.
harap takde papelah yg berlaku..iera taknak hilang awak b..tak sanggup sebab banyak sangat halangan kite lalui bersame..tolong faham hati iera ehy b..iera tahu awak selalu risau pasal iera..b selalu take care pasal iera..mane iera pergi?,iera buat ape? macam-2 lah kan ? thanks again b :) iera janji dengan b,iera takkan buat b kecewa lagi..bpun taknak hilang iera kan? tahuuu:) HAHA !

                                     

khairul afifi..awak cinte terakhir saye:) iloveyou :) KBhaii :)

No comments:

Post a Comment