Sunday 13 November 2011

harap kau bahagia :')



Assalamualaikum semua :D
mulakan hari korang dengan senyuman ehy .
besar mana masalah yg datang , still kene senyum .
baru lah hilang rasa masalah tuh :')
okay , balik pada title .
sebenarnya , aku nak cerita pasal CAPITAL "E" .
siapa dia ? tak yah la tawu kayh . heee ;D
tadii aku godek2 facebook someone niee , aku bukak album dia .
than , terjumpa lah pulak picture CAPITAL "E" niee .
actually , dia ex aku . terkejut gak tngok picture dia sebabnya aku tak pernah jumpe facebook dia pun .
aku tngok picture dia dengan seorang perempuan niee , serius cantik sngt . mate bulat , comel . ;D
okay , kalau betul perempuan tuh girlfriend dia , hope korang bahagia yee ?
dah lama CAPITAL"E" menghilangkan diri . kalau tak , dulu lepas break dengan aku ,
rajin jugak tnye khabar sekarang tak lagi mungkin dia ada pengganti .
#haihhh ! iera dia hak orang laaaa !! stop !
chill laa iera , kau pun dah ada penggantinya . #ingat iera !!
okay , okay ! aku chill . :D heee .
to CAPITAL "E" : hey , iera harap kau bahagia dengan girlfriend yee ? :D
dia comel , serius tak tipu . sekarang pun iera dah tak joint belia lagi sebab tuh
dah tak jumpa :D . ehy , good luck SPM , jawab ngn tenang okay :D


                      kBhaii :p

No comments:

Post a Comment